تغییرات بنیادی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است

تغییرات بنیادی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است

نقدینه – معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تغییرات بنیادی در حوزه درمان تامین اجتماعی انجام شده است، گفت: تمامی این تغییرات، در جهت تکریم و حفظ شان بیمه شدگان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مهدی درخشان در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: طی چهار سال گذشته، تغییرات اساسی به لحاظ کمی و کیفی در حوزه درمان تامین اجتماعی صورت گرفته است.
وی افزود: در بعد کمی ارائه خدمات درمانی، می توان به افزایش تخت های بیمارستانی، راه اندازی ٨بیمارستان، ١٢مرکز سرپایی و همچنین جایگزینی ١٣مرکز درمانی اشاره کرد.
دکتر درخشان اضافه کرد: در حال حاضر در حوزه درمان تامین اجتماعی، ۵بیمارستان، ٢٧مرکز سرپایی و ٧مورد توسعه در دست ساخت و همچنین ٩بیمارستان، ٢٧مرکز سرپایی و ٢۶مورد توسعه در مرحله طراحی داریم.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: تمامی این اقدامات علاوه بر افزایش کمی خدمات، به منظور ایجاد بستری جهت افزایش کیفی خدمات بوده است تا به دنبال حفظ کرامت و شان خدمت گیرندگان، خدمات با کیفیت بهتر و مطلوب تری نیز ارائه شود.
دکتر درخشان تصریح کرد: در تلاش هستیم با تغییرات اساسی در نحوه ارائه خدمات، ضمن تکریم بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، زمینه کاهش مراجعات و صرف هزینه های کمتر آنان را فراهم نماییم.
گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های دکتر ابراهیم پور حکیمی با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد و دکتر یلدا دارابی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر معرفی شد
https://naghdineh.ir/page/33290/
لینک مطلب :
چاپ print version