امنیت، مهم ترین هدف در سیاست گذاری نظام بانکی

امنیت، مهم ترین هدف در سیاست گذاری نظام بانکی

نقدینه- عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: « با توجه به افزایش استفاده از ابزارهای الکترونیکی در پرداخت ها ، امنیت مهم ترین هدف در سیاست گذاری نظام بانکی است. »

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، فرشید فرخ نژاد در سومین همایش مدیران صف و ستاد این بانک با بیان این مطلب گفت: سیاست گذاران این حوزه تمرکز بسیار بالایی بر امنیت آن دارند و در برنامه های آتی میزان امنیت این سامانه ها افزایش خواهد یافت. بی تردید این تغییرات بر روی بانک رفاه هم اثرگذار است و باید برای اهداف آینده آمادگی لازم داشته باشیم.
عضو هیأت مدیره با بیان اینکه بانکداری الکترونیک تاثیر بسیار مهمی در رضایتمندی مشتریان دارد، اظهار داشت: هم اکنون تلاش های بسیاری برای تقویت زیر ساخت های الکترونیکی انجام گرفته و در آینده هم برنامه های جدی برای تقویت روز افزون آن صورت خواهد گرفت.
فرخ نژاد در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب حوزه ارزی، اظهار داشت: تاکنون حدود 2 میلیارد دلار LC و 754 میلیون دلار گشایش اعتبار از سوی بانک صورت گرفته که تا پایان سال هم، افزایش خواهد یافت.
وی صدور ضمانت نامه صادراتی برای کشورهای افغانستان و آذربایجان در حوزه فنی و مهندسی را گام بسیار بزرگ بانک دانست و افزود: در حوزه ارزی در آینده شاهد گام های بلند بیشتری خواهیم بود.
عضو هیات مدیره بانک رفاه عملکرد مطلوب بانک در بخش های سلامت، صنعت و تولید - به ویژه خودروسازی - را دیگر دستاورد مهم بانک دانست و گفت: درخواست مدیریت عالی بانک برای سال 97 تمرکز بیش از پیش در این بخش ها است.
https://naghdineh.ir/page/33261/
لینک مطلب :
چاپ print version