هجوم بانک ها و خودروسازان به جیب مردم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است:

هجوم بانک ها و خودروسازان به جیب مردم

نقدینه- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خودروسازان و بانک ها با افزایش وام خودرو و نرخ بهره بالا عملاً به جیب مردم هجوم برده‌اند.


به گزارش پایگاه خبری نقدینه، ابراهیم نکو در مورد افزایش وام خودرو و نظر مجلس در این باره، افزود: به صورت فردی بنده مخالف افزایش وام خودرو با نرخ بهره بسیار بالا هستم زیرا متضرر اصلی این ماجرا مردم خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در این ماجرا هیچ ضرری نه تنها متوجه بانک و خودروساز نخواهد بود بلکه سودهای کلانی نیز عاید آنها می شود و تمام این سود از جیب مردم پرداخت خواهد شد.
نماینده مردم رباط کریم تصریح کرد: در حال حاضر شاهد هستیم خودرو سازان و بانک‌ها به صورت ناجوانمردانه به جیب‌های مردم هجوم برده اند و هر دو تلاش می کنند موجودی مردم جیب مردم را با تصمیمات غیرمنطقی خالی کند.

نکو در گفت و گو با میزان با بیان این‌که این اتفاق نامبارک است، اضافه کرد: با افزایش وام خودرو قدرت خرید مردم افزایش پیدا نمی کند بلکه مردم بیشتر از گذشته ضعیف تر می شود بنابراین افزایش وام هم به قدرت خرید اضافه نمی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: شاید در ابتدا فرد بتواند خودرو خریداری کند اما در آینده در کنار هزینه‌ای خودرو باید اقساط بانک با بهره بسیار بالا را پرداخت کند و از سوی دیگر خودروساز نیز به دنبال افزایش قیمت خودرو است.

https://naghdineh.ir/page/2994/
لینک مطلب :
چاپ print version