بیش از ۱۸ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

بیش از ۱۸ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

نقدینه- حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۱۸هزار و ۵۷۱قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۲هزار و ۶۰۲میلیارد ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه؛ بورس کالای ایران اعلام کرد: روز گذشته سکه تمام طرح جدید در ادامه روند کاهشی خود، ۳۰۰۰تومان ارزان شد. به این ترتیب سکه تمام طرح جدید با کاهش ۳۰۰۰تومانی یک میلیون و ۲۵۷هزار تومان قیمت گذاری شد.
نیم سکه نیز ۵۰۰۰تومان ارزان شده و ۶۵۸هزار تومان فروخته شد. ربع سکه هم با کاهش ۶۰۰۰تومانی، ۳۶۸هزار تومان عرضه شد. در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸عیار با حدود ۴۰۰تومان کاهش ۱۲۵هزار و ۲۴۵تومان و هر مثقال طلا با ۱۶۰۰تومان افت قیمت ۵۴۲هزار و ۶۰۰تومان فروخته شد. هر اونس طلا هم در بازار جهانی نیز بیش از ۱۳۲۶دلار داد و ستد شد.
در معاملات آتی سکه در روز گذشته از ۶سررسید آتی سکه، ۳سررسید روندی منفی، یک سررسید ثابت و ۲سررسید دیگر هم مثبت بودند. به این ترتیب قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال ۹۶با رقم یک میلیون و ۲۶۳هزارتومان مورد معامله قرار گرفت و ۰.۰۲درصد رشد کرد.
قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز افت ۰.۰۴درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۹۰هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۲۱هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز دوشنبه ۰.۰۵درصد افت داشت.
از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۵۶هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه ۰.۱۱درصد رشد کرد. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷با ۰.۱۴درصد افت با رقم یک میلیون و ۳۹۱هزارتومان داد و ستد شد. در ادامه قرارداد آتی سکه تحویل تیرماه سال ۹۷با رقم یک میلیون و ۴۲۵هزارتومان معامله شد.

https://naghdineh.ir/page/28521/
لینک مطلب :
چاپ print version