خدمات پست بانک ایران در روستاها بسیار ارزشمند است

استاندار بوشهر:

خدمات پست بانک ایران در روستاها بسیار ارزشمند است

نقدینه- مصطفی سالاری استاندار بوشهر در نشست مشترک با دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران با تأکید بر توسعه اشتغال روستائی اظهارداشت: خدمات پست بانک ایران در روستاها بسیار مهم و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، وی ضمن بیان این مطلب گفت: ایجاد اشتغال در روستاها موجب توسعه عدالت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شده و باید با طرح‌های مختلف زمینه ایجاد شغل در روستاهای مستعد را فراهم سازیم.
وی افزود: اگر مسئله اشتغال در روستاها را حل کنیم شاهد ماندگاری بیشتر جمعیت روستائی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها را شاهد خواهیم بود که در این راستا پست‌بانک‌ایران اقدامات خوبی انجام می‌دهد.
دکتر سالاری تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های متنوعی که برای ایجاد اشتغال در روستاها وجود دارد سعی کرده ایم ایجاد اشتغال کنیم و برای این منظور خدمات مطلوب پست بانک‌ایران کارگشا بوده است.
صباغی نیز در ادامه با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف خدمات بانکی درسطح استان بوشهر به ارزش 150میلیارد و تأکید بر سرمایه‌گذاری پست بانک در حوزه ارتباطات اظهارداشت: در راستای ایجاد اشتغال ونیاز سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات، پست‌بانک بعنوان بانک تخصصی حوزه ICTکشور معرفی تعیین شده است.
وی افزود: بخش دیگری از کار پست بانک تامین مالی ایجاد زیرساخت‌های اینترنتی در 28هزار روستای کشور است که این کار را به خوبی انجام می‌دهد.
صباغی با بیان اینکه پست‌بانک تأمین‌کننده منابع مالی فعالان بخش کسب و کار در حوزه ICT است گفت: نهادینه کردن بیشتر دفاتر ICT از دیگر ماموریت‌های پست بانک است.
همچنین سعید زرین‌فر معاون توسعه و برنامه‌ریزی استانداری بوشهر در این نشست گفت: خدمات پست‌بانک موجب رونق بخش اقتصادی و کمک به ایجاد فضای کسب‌وکار شده است.
وی وجود دفاترخدمات‌بانکی در روستاها را زمینه‌ساز توسعه بخش کشاورزی و معیشتی مردم دانست و خواهان گسترش خدمات بانکداری الکترونیک در روستاها شد.
گفتنی است: بهرام رضائی عرب مدیرشعب پست‌بانک‌استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری مجموعه استانداری گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح استان را ارائه نمود.
https://naghdineh.ir/page/28484/
لینک مطلب :
چاپ print version