طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی برای بیماران تامین‌اجتماعی

استقرار نظام ارجاع داخلی تا پایان سال

طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی برای بیماران تامین‌اجتماعی

نقدینه- عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی به منظور سهولت دسترسی بیماران به خدمات درمانی خبر داد و عنوان کرد: همچنین در اورژانس‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی طراحی و در اختیار پزشکان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمدعلی همتی با اشاره به ٧٠ برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمانی اظهار کرد: تا کنون بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها به اجرا درآمده و در حال اجراست و در دولت دوازدهم تدوام خواهد داشت.
وی افزود: اغلب برنامه‌های عملیاتی درمان تا پایان امسال تکمیل و اجرایی خواهد شد.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه‌های در حال اجرا گفت: از این تعداد بیش از ٣٠ برنامه مربوط به بخش آی.تی است که گستره بالایی دارد و از جمله آنها می‌توان به استقرار HIS در بیمارستان‌ها، نسخه الکترونیک، نوبت دهی الکترونیک، پرداخت خسارات متفرقه به شکل الکترونیک و سیستم نرم افزاری نظام ارجاع داخلی اشاره کرد.
همتی از طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی به منظور سهولت دسترسی بیماران به خدمات درمانی خبر داد و عنوان کرد: همچنین در اورژانس‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی طراحی و در اختیار پزشکان قرار می‌گیرد و مزیت آن نسخه نویسی و انتقال دستور پزشک به سایر بخش‌های بیمارستانی است که در تسریع امر پذیرش و درمان بیماران اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به نظام ارجاع داخلی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی گفت: نظام ارجاع داخلی جزو مهمترین برنامه‌های سازمان بود که اجرای آن آغاز شده و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و منجر به ساماندهی خوبی در وضعیت پذیرش بیماران خواهد شد. دیجیتالی کردن رادیولوژی‌ها و ارتقای هتلینگ بیمارستانی نیز تا پایان امسال به اتمام می‌رسند. 

https://naghdineh.ir/page/28464/
لینک مطلب :
چاپ print version