امضا قرارداد همکاری مرکز مالی ایران با اینفورکس

امضا قرارداد همکاری مرکز مالی ایران با اینفورکس

نقدینه- مدیرعامل مرکز مالی ایران از امضا قرارداد همکاری این مرکز با شرکت اینفورکس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، علی نقوی با اشاره به اینکه مرکز مالی ایران در راستای برنامه های توسعه ایی سازمان بورس برای حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور پایگاه های داده های تحقیقاتی مالی ایران را راه اندازی کرده، افزود: در این مسیر با شرکت اینفورکس قرارداد منعقد کرده است.
وی اظهارداشت: شرکت اینفورکس از جمله شرکت های معتبر عرضه کننده داده های مالی و تحقیقاتی در دنیا است و هم اکنون در یونان، ترکیه، قبرس و آلمان فعالیت خیلی زیادی دارد.
مدیر عامل مرکز مالی ایران گفت: بزودی تمامی اطلاعات معاملات سهام شرکت های که در بورس های ایران پذیرفته و همچنین کالاهایی که در بورس های کالایی کشور مورد معامله قرار می گیرند از طریق سامانه های شرکت اینفورکس در اختیار سرمایه گذاران اروپایی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: همکاری با شرکت اینفورکس این امکان را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند که با دسترسی مستقیم و دائمی به اطلاعات شرکت های ایرانی بتوانند حق انتخاب داشته باشند و صنایع مورد نظر خود را انتخاب و با داده‌های دقیق بتوانند تصمیم گیری کنند.
نقوی در ادامه مصاحبه با رادیو اقتصاد بیان داشت: بازار سرمایه ایران با این اقدام در کنار بازار سرمایه سایر کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری خارجی قرار می گیرد.
مدیرعامل مرکز مالی ایران در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر بورس ترکیه، قبرس و آلمان با شرکت اینفورکس همکاری می کنند، گفت: این شرکت در خاورمیانه مذاکرات خود را همزمان با ایران در عمان نیز آغاز کرده و این مذاکرات بزودی به نتیجه خواهد رسید.
https://naghdineh.ir/page/28459/
لینک مطلب :
چاپ print version