به پرداخت ملت برای عرضه اولیه آماده شد

امروز در بازار سرمایه عرضه می شود

به پرداخت ملت برای عرضه اولیه آماده شد

نقدینه-  شرکت به پرداخت ملت که چندی پیش در فهرست شرکت های بورسی جا گرفت، روز دوشنبه جلسه معارفه خود را برگزار کرد تا روز سه شنبه اولین عرضه سهام در بورس را شاهد باشد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، این شرکت به عنوان پانصد و نهمین شرکت پذیرفته شده در بخش «72- کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن »، گروه و طبقه‌ « مشاوره مربوط به نرم‌افزار و عرضه نرم‌افزار » با کد « 7220 » با نماد « پرداخت (pardakht)» از تاریخ 17 اسفند 95 در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.
سرمایه شرکت 9 هزار و 500 میلیارد ریال بوده و گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا بیش از 99.9 درصد سهام این شرکت را در اختیار داشته و سهامدار عمده آن محسوب می شود. قرار است روز سه شنبه 27 تیر 96 تعداد 47.5 میلیون سهم معادل 5 درصد سهام شرکت با دامنه قیمت  16670 تا 17500ریال برای اولین بار در بورس عرضه شود.
رستم شاه گشتاسبی مدیرعامل به پرداخت  در جلسه معارفه به ارائه گزارشی از سهم بازار ،عمده فعالیت ها، برنامه های آینده، مشتریان عمده و از همه مهم تر صورت های مالی پرداخت و اعلام کرد که عمده فعالیت شرکت از جمله پایانه های فروشگاهی، برنامه موبایل، سکه، کیوسک های بانکی و غیر بانکی، دستگاه خودپرداز است.
وی همچنین از تحقق سود 120 میلیارد تومانی تعهد شده شرکت در سال 95 خبر داد.
به پرداخت، طبق آمارهای ارائه شده، از نظر سهم بازار در میان شرکت های پرداخت رتبه نخست را دارد و بانک ملت، ایران خودرو، سایپا، هایپر استار، مخابرات، بیمه ها و... از مشتریان این شرکت هستند.

https://naghdineh.ir/page/26641/
لینک مطلب :
چاپ print version