دلار، یورو و پوند رسمی گران شدند

افزایش نرخ ۳۰ ارز بانکی

دلار، یورو و پوند رسمی گران شدند

نقدینه- بانک مرکزی نرخ تبادلی ۳۹ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۰ارز از جمله دلار، پوند و یورو افزایش و نرخ ۴واحد پولی دیگر نسبت به روز گذشته کاهش یافت؛ همچنین نرخ ۵ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز با ۱۴ریال افزایش نسبت به روز یکشنبه ۳۲هزار و ۶۳۸ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۱۰۳ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲هزار و ۷۵۹ریال و هر یورو با ۴۷ریال افزایش ۳۷هزار و ۴۱۴ریال ارزش‌گذاری شد.
براین اساس هر فرانک سوئیس ۳۳هزار و ۸۴۸ریال، کرون سوئد ۳هزار و ۹۲۶ریال، کرون نروژ ۳هزار و ۹۸۴ریال، کرون دانمارک ۵هزار و ۳۲ریال، روپیه هند ۵۰۸ریال، درهم امارات متحده عربی ۸هزار و ۸۸۵ریال، دینار کویت ۱۰۷هزار و ۶۷۰ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۱هزار و ۱۸ریال، یکصد ین ژاپن ۲۸هزار و ۹۹۲ریال، دلار هنگ کنگ ۴هزار و ۱۸۳ریال، ریال عمان ۸۴هزار و ۷۶۳ریال و دلار کانادا ۲۵هزار و ۷۹۰ریال قیمت خورد.
همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۲هزار و ۵۰۳ریال، لیر ترکیه ۹هزار و ۲۳۰ریال، روبل روسیه ۵۵۲ریال، ریال قطر ۸هزار و ۹۱۶ریال، یکصد دینار عراق ۲هزار و ۷۹۱ریال، لیر سوریه ۶۴ریال، دلار استرالیا ۲۵هزار و ۵۰۰ریال، ریال سعودی ۸هزار و ۷۰۳ریال، دینار بحرین ۸۶هزار و ۵۴۹ریال، دلار سنگاپور ۲۳هزار و ۸۳۱ریال، ده روپیه سریلانکا ۲هزار و ۱۳۴ریال و یکصد روپیه نپال ۳۱هزار و ۶۵۹ریال تعیین شد.
نرخ یکصد درام ارمنستان ۶هزار و ۸۱۷ریال، دینار لیبی ۲۳هزار و ۸۷۶ریال، یوان چین ۴هزار و ۸۲۱ریال، یکصد بات تایلند ۹۶هزار و ۷۸۰ریال، رینگیت مالزی ۷هزار و ۶۱۱ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۲۸هزار و ۹۲۳ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰هزار و ۲۳ریال، افغانی افغانستان ۴۷۷ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶هزار و ۴۸۴ریال، منات آذربایجان ۱۹هزار و ۳۱۰ریال، سومونی تاجیکستان ۳هزار و ۷۰۵ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳هزار و ۲۷۰ریال است.
https://naghdineh.ir/page/26607/
لینک مطلب :
چاپ print version