حمایت از بیماران خاص در جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت

حمایت از بیماران خاص در جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت

نقدینه- دومین جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش ویژه مراکز خرید شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز و قشم که به صورت ماهانه برگزارمی شود در تیرماه به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، از نکات قابل توجه این دوره ، اهدای تعداد زیادی کیسه خرید پارچه ای به مناسبت روز بدون کیسه پلاستکی از سوی بانک تجارت درجشن مرکز خرید میلادنور بود که توسط بیماران خاص تولید شده و منافع آن هم به این بیماران می رسد .
این جشنواره ی 6ماهه تا  شهریور 96 ادامه میابد و هر ماه، در 8 مرکز خرید (تهران: میلاد نور ، بازارقائم تجریش ، بازاررضا ودر شهرستان ها : ستاره باران تبریز ، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان و پروما مشهد وسیتی سنتر قشم) برگزار می شود. جوایز ویژه این جشنواره هفت خودروی هایما s7 است.
دراین 8 مرکز خرید در هردوره به صورت ماهانه برای خریدارانی که با کارت بانکی خود از پایانه های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت خرید نمایند به قید قرعه جایزه صد هزارتومانی و به پذیرندگان ، جایزه 500 هزارتومانی تعلق می گیرد.
پذیرندگانی که از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره حداقل 2000 امتیاز کسب کنند در قرعه کشی جایزه ویژه که یک خودرو هایماs7است(درمجموع هفت خودرو) شرکت داده می شوند .
خریداران می بایست اطلاعات خود را در برگه قرعه کشی که از پذیرندگان دریافت کرده اند ، درج و داخل صندوق های ویژه قرعه کشی مستقر در طبقات این مراکز بیاندازند.
بعد از انجام قرعه کشی ماهانه با حضور نمایندگانی از بانک، مجتمع تجاری و شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، اطلاع رسانی به برندگان خوش شانس از طریق پیامک و تماس تلفنی انجام میگیرد.
همچنین امتیازات پذیرندگان جهت قرعه کشی جوایز ۵،۰۰۰،۰۰۰ریالی و خودرو هایما به شرح ذیل محاسبه می گردد
1.  هر خرید بالای 300،000ریال یک امتیاز خواهد داشت
2.  عددحاصل از مجموع مبالغ خرید روزانه تقسیم بر 300،000 ریال جزو امتیازات روزانه پذیرنده خواهد بود
3.  ثبت نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت 10 امتیاز فقط برای یک مرتبه برای پذیرنده در برخواهد داشت
4.  میانگین حساب ماهانه هر پذیرنده به ازای هر 10،000،000ریال یک امتیاز محسوب خواهد شد
برای قرعه کشی ماهانه 5میلیون ریالی پذیرندگان ، آیتم ها ا تا 3 محاسبه خواهد شد و پذیرندگانی که بالاتر از 100 امتیاز در ماه داشته باشند در این قرعه کشی حضور خواهند داشت .
برای قرعه کشی خودروآیتم چهارم به سه آیتم قبلی اضافه می گردد واز ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره امتیازات محاسبه می گردد و در صورت کسب حداقل 2000 امتیاز هر پذیرنده در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد
https://naghdineh.ir/page/26596/
لینک مطلب :
چاپ print version