تابع نظر مجلس درباره ادغام بیمه ها هستیم

وزیر بهداشت:

تابع نظر مجلس درباره ادغام بیمه ها هستیم

نقدینه - وزیر بهداشت با اشاره به تبعیت وزارت بهداشت از رای نمایندگان مجلس درباره ادغام بیمه‌ها گفت: براساس قانون پنجم توسعه نظر دولت پراکندگی بیمه‌ها نیست بلکه یکپارچه شدن بیمه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،  حسن هاشمی درباره سرنوشت ادغام بیمه‌ها با توجه به تصمیمات اخیر مجلس شورای اسلامی و همچنین مباحث قانونی که تاکید بر ادغام بیمه‌ها دارد، اظهار داشت: به هر حال هر چه در این مورد مجلس  تصمیم بگیرد ما تابع هستیم، ولی در برنامه پنجم توسعه تجمیع بیمه‌ها قید شده است.
هاشمی ادامه داد: در مجموعه هر چه بیمه‌ها هم تصمیم بگیرند ما نیز تبعیت می‌کنیم ولی در حین حال دولت نظرش یکپارچه شدن بیمه‌ها و پرهیز از پراکندگی بیمه‌ها است.
وزیر بهداشت درباره برگزاری جدیدترین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نیز خاطرنشان کرد: جلسه دوم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نیز حتماً و به زودی برگزار می‌شود.
چند روز قبل محمدحسن زدا معاون سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرده بود که پرونده جدایی بخش درمان از این سازمان طبق قانون تنظیم مقررات مالی دولت، برای همیشه مختومه اعلام شده است. زیرا براساس قانون تنظیم مقررات مالی دولت قرار شده سازمان تأمین اجتماعی، بخش درمان خود را به طور کامل حفظ کند.

https://naghdineh.ir/page/2490/
لینک مطلب :
چاپ print version