وزیر ارتباطات، حکم مدیرعامل جدید پست بانک را صادر کرد

پس از تایید صلاحیت حسن زاده از سوی بانک مرکزی

وزیر ارتباطات، حکم مدیرعامل جدید پست بانک را صادر کرد

نقدینه- همان گونه که پیش از این پایگاه خبری نقدینه پیش بینی کرده بود، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی محمود حسن‌زاده رییس هیأت مدیره پست بانک ایران را به عنوان مدیرعامل جدید این بانک منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در متن حکم واعظی خطاب به حسن زاده آمده است؛ با استناد به صورتجلسه مورخ 17/8/93 مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده پست بانک ایران مبنی بر انتخاب وزارت اموراقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی به عنوان عضو حقوقی، هیأت مدیره و با عنایت به هماهنگیصورت گرفته با وزیر اموراقتصادی و دارایی و نیز صورتجلسه هیأت مدیره آن بانک، جنابعالی را مستند به "بند4" صورتجلسه مجمع عمومی صدرالذکر با حفظ سمت به عنوان "مدیرعامل شرکت دولتی پست بانک ایران" منصوب می‌ کنم.
وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرده است که مدیرعامل جدید پست بانک با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشد.
محمود حسن‌زاده پیش از این از آذر‌ماه سال 1380 تا اسفندماه 1384 عهده‌دار ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک بوده و نقش مؤثری در تثبیت و ارتقای جایگاه آن در شبکه بانکی کشور داشته است.

صدور حکم مدیریت عاملی حسن زاده پس از تایید صلاحیت وی از سوی بانک مرکزی صورت گرفته است.

https://naghdineh.ir/page/1890/
لینک مطلب :
چاپ print version