بانک توسعه صادرات به سلیمانیه عراق رفت

حضورفعال در نمایشگاه بازرگانی بین المللی

بانک توسعه صادرات به سلیمانیه عراق رفت

نقدینه- بانک توسعه صادرات در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی _ بازرگانی سلیمانیه عراق از تاریخ 23 لغایت 26 آبان ماه سالجاری در سلیمانیه عراق حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانك توسعه صادرات ايران  به منظور پشتيباني از شرکت های تولیدی و صادرکنندگان ایرانی، با تخصيص غرفه‌اي در پاويون جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاه ياد شده شركت كرد.

در اين نمايشگاه كه به مدت چهار روز و با حضور شركت‌هايي از نقاط مختلف جهان برگزار شد، شركت‌هاي ايراني از بخش‌هاي مختلف اقتصادي همچون صنايع سنگين، كارتن سازي، فولاد، برق، لبنيات و... به معرفي محصولات و توانمندي‌هاي صادراتي خويش پرداختند.

 استان سلیمانیه به عنوان یکی از مراکز بزرگ و تأثیر گذار کردستان عراق كه داراي مرز مشترك زميني باشماق كه يكي از نقاط صادراتي مرزي كشور است ، همواره بیش از سایر مناطق عراق شاهد شکوفایی اقتصادی و تجاری بوده و بازار مناسبي براي محصولات صادراتي كشور محسوب مي شود.

بانك توسعه صادرات ايران با هدف  معرفي خدمات بانكي خود در قالب تسهيلات قبل از صادرات كالا و خدمات، تسهيلات پس از صادرات، صدور انواع ضمانتنامه‌هاي ارزي و ريالي و گشايش اعتبارات اسنادي و... به صادركنندگان كالا و خدمات ايراني در اين نمايشگاه حضور يافت.

پاويون جمهوري اسلامي ايران مورد استقبال بازديدكنندگان قرار گرفت  و  اغلب شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه، نسبت به عقد قراردادهاي فروش به شركاي كرد و عراقي اقدام كردند.

 

https://naghdineh.ir/page/1113/
لینک مطلب :
چاپ print version